Strona główna Oferta Rehabilitacja Reiki Galeria Kontakt

Rehabilitacja

Rehabilitacja oznacza tutaj holistyczne podejście do pacjenta. Obejmuje zarówno stan umysłu, ducha, jak i ciała - które są od siebie ściśle zależne.

Leczymy nie tylko chorą część, lecz całość!

Oferujemy zabiegi z:

• fizykoterapii:
    elektroterapia, laseroterapia, jonoforeza, ciepłolecznictwo, światłolecznictwo, ozonoterapia

• masażu:
    leczniczy, limfatyczny, sportowy, relaksacyjny, kosmetyczny, tkanek głębokich

• terapii indywidualnych:
    uwzględnienie kinezyterapii z zastosowaniem terapii manualnych, terapii tkanek miękkich, elementów metod PNF i McKenziego, terapii naturalnych.

Rehabilitacje:
ortopedyczne, neurologiczne, sportowe, dziecięce.

Leczymy:

• bóle kręgosłupa, głowy, barków, kolan, stawów skokowych i łokciowych, rwy barkowe i kulszowe, dyskopatie.
  • rehabilitacje pooperacyjne.

• Priorytetem jest trafne i szybkie zdiagnozowanie pacjenta, następnie zmniejszenie jego dolegliwości bólowych i skuteczne leczenie.

Ważnym jest także nauczenie pacjenta nowych wzorców zachowań, aby jego dolegliwości nie powróciły.

1. Rozpoznanie schorzenia.
    Rozpoznanie jest początkiem każdego planu rehabilitacyjnego. Od niego zależy jaki rodzaj terapii zostanie zastosowany w przywróceniu ciała do sprawności.

2. Plan terapii.
    Urazy sportowe? Bóle przeciążeniowe? Ból kręgosłupa? Urazy powypadkowe?
    Każde z niedomagań wymaga innej rehabilitacji.
    Tutaj jest ona indywidualnie dobierana i kompleksowa.

3. Praca fizjoterapeuta - pacjent
    Kompleksowa terapia i staranne podejście fizjoterapeuty do pacjenta - gwarancja sukcesu udanej rehabilitacji.

Profilaktyka

Ruch to zdrowie!

Odpowiednio przygotowany do ruchu organizm będzie skutkował mniejszymi skłonnościami do urazów i wzmocni ciało.

FENIKS mgr Karina Czerwińska